Filter by rating
filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
Featured With Official Company Response
Sears will NOT take responsibility for damaging my boiler!
Sears will NOT take responsibility for damaging my boiler!

Update by user May 10, 2014

Well, after contacting my local chamber of commerce and Sears corporate headquarters, they FINALLY took responsibility and made good for the damage they did to my boiler. While it took 4 months, numerous phone calls, emails and letters, they rectified the problem they...

View full review
4 comments
Anonymous
#1243469

Sears sucks.

View more comments
Review
#476061 Review #476061 is a subjective opinion of poster.
Service
Sears Repair
Loss
$475
With Official Company Response

Sears in Philadelphia, Pennsylvania - Refund Problem

In November 2013 I purchased a radio online to be given as a gift. When I pick up the radio at the Sears store and gave it as a Christmas gift. I found out it was defective. Called Customer service who told me to send the radio back and they would send me the return forms. At the same time I was told to buy the same radio as a replacement and they placed the order for me over the phone. I sent back the radio and it was recieved VIa UPS to Megagoods INC. in Vernon CA. on 1/7/2014 and signed by EMANUEL at the dock. I have called Customer service at least 6 times now and told the same thing. They will email the proper department and it will take 7 to 10 days and I would receive an email confirming my refund. It's now 2/17/2014 and no email or refund.
View full review
2 comments
Anonymous
#810044

I hope you get your money but I feel certain you won't. The best advice I can give you is to call Citibank and talk to someone there if you charged it and then dispute it.

You will get no satisfaction from anyone at Sears. They are all untrained and rude yo customers.

I am buying my merchandise elsewhere now. I will pay off my card and close the account.

Enough is enough.

Good Luck. :x

SearsCares
Sears Response
#786306

Hi anonymous475960,

We appreciate your post to bring to our attention the matters concerning your expected refund. It is obvious the length of time you have waited for the refund after several communications has caused you to feel aggravated and disheartened.

My name is Brian and I am a member of the Sears Social Media Support team. After reading your post I would like to offer our assistance. We would like to have a case manager work with our online business partners to look further into this matte for you. Please send your contact #, the name and phone # used at time of purchase, as well as the screen name I have created (anonymous475960), to reference your post to smadvisor@searshc.com and a dedicated case manager will contact you directly.

Again, thanks for letting us know about your expected refund. We look forward to speaking with you soon.

Thanks,

Brian R.

MySears Community Moderator

View more comments (1)
Review
#475960 Review #475960 is a subjective opinion of poster.
Loss
$35
With Official Company Response
Kenmore Model 255.19702010 DO NOT BUY! I expected that this model would still be under warranty because these chest freezers are supposed to last quite a while. Was wrong about that! I spent over an hour on the phone with Sears and they passed the buck around never...
View full review
6 comments
SearsCares
Sears Response
#786002

Dear 200mph,

Thank you for taking the time to post this feedback on your Kenmore Freezer. We strive to provide top quality products to all of our members and can tell you are dissatisfied from your post.

My name is Isaac and I am with the Sears Social Media support team. My group would like to speak with you further about this freezer issue you’re experiencing and would like to assist with a resolution.

Please send the following information – contact #, screen name (200mph), and the phone # used at time of purchase to smadvisor@searshc.com.

Thank you,

Isaac D.

Social Media Moderator

Social Media Support Team

View more comments
Review
#475665 Review #475665 is a subjective opinion of poster.
Loss
$300
With Official Company Response
I just copy an pasted someone else's review. Personally I lost $300 in food as well. Other are complaining I saw online too. I bought a Kenmore 5.1 cu ft chest freezer (Kenmore Model 255.19702010) in September of 2011.This past week the freezer died suddenly. I called...
View full review
10 comments
Anonymous
#1605272

I bought min in Nov 2011 and it just died yesterday.

View more comments
Review
#475663 Review #475663 is a subjective opinion of poster.
Loss
$300
With Official Company Response
Purchased a refrigerator and stove from newly opened Sears Outlet in Brooksville, Fl. Manager Patrick recommended I have merchandise delivered to my home. On Tuesday evening delivery company called to confirm delivery for Wednesday between 2:30 P.M. and 4:30 P.M. ...
View full review
3 comments
Anonymous
#1041363

Have called your Brooksvile Florida Store from the phone number on the Web Site......Disconnected, Really??!!

View more comments
Review
#475488 Review #475488 is a subjective opinion of poster.
With Official Company Response

Sears in Hallandale Beach, Florida - Purchased a cook top online for $1,200

It is a defective item. The top does not clean completely. There are plastic covers to the gauges that have melted. I bought the item on line in July. When I called to see what could be done they told me to take it to the store. Really, uninstall it and carry it to the Store. I went to the store to tell them this and they said they cannot take it. There has been numerous calls. A technician has come to my home but nothing has been done. He even reported that the top us cracked and there is nothing Sears can do. It is not cracked. The top does not clean. I had a Kitchenaide and it cleaned perfectly. The plastic on the top, which is an engineers mistake is melted.
View full review
1 comment
SearsCares
Sears Response
#784985

Hi anonymous475471,

We appreciate you taking time to post about the Kitchenaide cooktop. We can see the item has failed to meet your expectations and you have had challenges while attempting to have the repair settled.

My name is Brian and I am a member of the Sears Social Media Support team. We would like to extend our offer of assistance to you at this time. We would be happy to put you in contact with a case manager who will seek out any available repair options to address your concerns. Please send your contact #, the name and phone # used at time of purchase, as well as the screen name I have created for you (anonymous475471), to reference your post to smadvisor@searshc.com and a dedicated case manager will contact you directly.

Again, thank you for bringing your cooktop repair needs to our attention. We do look forward to speaking with you soon.

Thank you,

Brian R.

Social Media Moderator

Sears Social Media Support

Review
#475471 Review #475471 is a subjective opinion of poster.
With Official Company Response

Sears in Brentwood, New York - Very bad customer service

I purchased a water heater on 2/8/14 using the sears phone service (gas water heater department) , the associate promised me few discounts and I agreed to the total amount of (approximately )1080 dollars but then my card was charged a different amount which I wasn't sure about. (I came to know from the email from Sears- your order is processing). Puzzled with the price breakdown and the fact that no discount was applied , I called the customer service again. This time another representative picked up and said that I would be getting another email confirming the refund and my card will be charged only for the promised amount. I checked my card today and was confused with a different amount. So again called up the customer service couple of times -they were just switching me to different departments. I gave them the order number and they were not able to help me out. I was totally frustrated . Then finally a representative -manager picked up the phone explaining about the refund .Wasted about 4 hours of my time dealing with different department (sears customer care/ water heater department etc) it was so frustrating to talk to many customer service people who was not able to give me the actual answer. I have never spoke to such a worst customer service people. During the purchase of water heater , all I was thinking that I am purchasing it from Sears. But it was very complicated to know different customer service departments which will not be able to look up my order through reference number.
View full review
1 comment
SearsCares
Sears Response
#783803

Anonymous,

Thank you for posting about your recent customer service experience. We would like to extend our sincerest apologies for the level of customer service you experienced while trying to confirmation of the charges that were made during your water heater purchase.

We would like to have you speak with one of our dedicated case managers, so we will be able to have a better understanding of what occurred and address your concerns properly. At your convenience, please contact my office via email at smadvisor@searshc.com. In the email, please provide a contact phone number and the phone number the water heater was purchased under (if different than the contact phone number) and we will call you directly.

Also, in your email, please provide the screen name (Anonymous474955), you used to post on this site, for reference to your issue, and we do look forward to talking to you soon.

Thanks,

Kurt M.

Social Media Moderator

Sears Social Media Support

Review
#474955 Review #474955 is a subjective opinion of poster.

Sears in Cleveland, Ohio - BAD KEYS

YEAH I WENT TO SEARS IN FORT WORTH AT SEMINARY DRIVE AND BOUGHT 10 KEYS AT A KIOSK INSIDE THEIR STORE AND WENT STRAIT TO USE ONE AND IT TWISTED OFF ONTO THE LOCK. I WAS LIKE WTF??? IM NOT THAT STRONG!!! SO I WENT BACK AND BRUNG MY RECIEPT RIGHT THEN AND THE GUY WHO MADE THE KEYS SAID HE CANT GIVE NO REFUND EVEN THOUGH THE KEYS ARE TOO SOFT. HE SAID THEYRE GUARANTEED. I SAID GUARANTEED IN WHAT WAY? HE SAID GUARANTEED TO WORK!!!!!!! I SIAD YOUR NOT REFUNDING MY MONEY? HE SIAD NO. SO I TALKED TO SEARS STORE MANAGER AND HE SAID TO ME THAT THEY HAD NO CONTROL OVER KIOSKS IN THEIR STORE. OF COURSE THIS WAS LIKE WAY BACK IN 1993 BUT WTH?
View full review
7 comments
Anonymous
#807609

So this happened in 93 and now you're complaining? One would think that after 21 years, you'd also learn proper grammar and how to spell too, but go figure.

Mike_mn
#807611
@anonymous

Wow. Seriously!

I had to rereaqd the post. Yup.

1993! I smell a troll.

Anonymous
#807713
@Mike_mn

Yep. Sounds like someone either can't let go of the past over a bad key experience or he's just a troll. I say both.

Anonymous
#804853

me too i bought cashews from a sears inside kiosk sales and they were stale and the sears mgr says theyre not responsible for kiosk sales/ i also remember the kiosk saleperson selling keys was it the skinny colored man who was around 23? and looked fruity?

Mike_mn
#807543
@fcksears

Are you serious! So, a skinny colored *** saleperson has what to do with anything?

O... M....

G....!

Mike_mn
#807544
@Mike_mn

Wow... Even this web site is bad! It censored the word G A Y!!!!

Anonymous
#804851

it happened to me also. they said they were not responsible fro kiosk sales inside the store

View more comments (6)
Review
#474621 Review #474621 is a subjective opinion of poster.
Service
Sears Manager
Loss
$20
With Official Company Response

Ripoff by Sears on replacement appliance installation

Purchased new oven for my mobile home, and paid to have the old one removed and replaced with a new one via a telephone call to Sears.. However, What was termed a "normal" installation was insufficient according to the installer, so I was forced to pay an additional whopping $255 at the time of installation. Sears knew it was an old gas unit, and they certainly should have known what was necessary to accomodate the newer type oven (ie removing old external vent) without charging additional exorbitant fees to do so, and certainly for not warning me that such charges were possible at the time my order was placed. I'm extremely unhappy at having been so blindsided, and will make it a point to never buy another appliance, or for that matter, anything ELSE from Sears. I realize now I should have cancelled the entire agreement and sent the unit back when this switcheroo surfaced! Buyer be forewarned!!
View full review
2 comments
SearsCares
Sears Response
#782707

Anonymous,

Thank you for posting about your recent installation experience. It saddens us that the installation of your new oven did not meet your expectations.

We would like to have a chance to speak with you directly to address your installation concerns and determine what would be the best available option for assistance. At your convenience, please contact my office via email at smadvisor@searshc.com. In the email, please provide a contact phone number and the phone number the oven was purchased under (if different than the contact phone number) and we will call you directly.

Also, in your email, please provide the screen name.(Anonymous474491), you used to post on this site, for reference to your issue, and we do look forward to talking to you soon.

Kurt M.

Social Media Moderator

Sears Social Media Support

MikeBrady
#782520

Sears has NO WAY of knowing what is in your home. You can't blame them. I's like complaining to the car dealer that your car won't fit in your garage!

View more comments (1)
Review
#474491 Review #474491 is a subjective opinion of poster.
Service
Sears Installation
Featured With Official Company Response

Sears Never response about Refrigerator Got-in-fire, don't trust Sears Home Service

Sears Never response about Refrigerator Got-in-fire, don't trust Sears Home Service
Sears Never response about Refrigerator Got-in-fire, don't trust Sears Home Service
Sears Never response about Refrigerator Got-in-fire, don't trust Sears Home Service
On 11/17/2013, I called Sears (800-4-MY-HOME) for my refrigerator(purchased it from Sears) problem there was a fire breaks out around compressor area. So I requested a report and claim to the Kenmore manufacturer or Sears. I never requested repair and service for the damaged refrigerator. And I was confirmed only $75 for diagnosis fee from Sears (800-4-MY-HOME) and Home Service company (Service order #000710842060262). On 11/18, technician visited and saw the problem, tech didn't do anything for the damaged refrigerator. But tech showed me the bill amount $147 instead my expected $75 for diagnosis fee. The diagnosis fee ($75) was confirmed form Sears and home service before tech came in. But tech said $75 trip fee needs to be charged. But I didn't heard about that and never signed on the invoice/transaction bill. On 11/19, reported it to Sears Holdings corporation for the wrongful bill charge to me. Weekly I have contacted Sears customer service/Blue Ribbon Team/Social Media team, but no response about the investigation of Got-in-fire at refrigerator. Don't trust Sears Customer supporting if any product has a problem, and Sears Home Services is also bad, just charged over $100 included trip fee with nothing service.
View full review
1 comment
SearsCares
Sears Response
#782394

Hi Anonymous474443,

Thank you for taking the time to post about billing dispute and your most recent service appointment experience. We can understand your confusion surrounding the billing based upon the conflicting information you were provided and would like to assist you with this matter.

My name is Isaac and I’m with the Sears Social Media Support team. After reading your post I’m taking this time to offer our assistance.

Please send the following information – contact #, screen name I have created for you (Anonymous474443), case number and the phone # used at time of purchase to smadvisor@searshc.com. Again thanks you for providing the feedback and we look forward to speaking with you soon.

Thank you,

Isaac D.

Social Media Moderator

Social Media Support Team

Review
#474443 Review #474443 is a subjective opinion of poster.
Loss
$1200