Filter by rating
filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show

Will never go to sears again

Purchased washer and gas dryer came at time not promised, never told it was only a delivery not an installation, which after paying $1850.oo i was told it would cost an additional &169.99and i would have to wait. The delivery men who are subcontracted out then would not deliver because they said the turn going down to mr basement was to tight, they never took items off of truck and out of boxes to even try, i have had other washer and dryers ,furniture and tread mills del from sears and never had an issue. I made several phone calls and reached out of the us ans could not resolve, i have been a sears customer for over 30years and will never buy from them again. Furthermore we are victems of superstorm sandy and were .made victems once again, sears is certainly not the company it used to be. alison benvenuto staten island ny. Abenvenuto@si.rr.com
View full review
Review
#401254 Review #401254 is a subjective opinion of poster.
Service
Sears Installation

Sears in Detroit, Michigan - Lied To & Hung Up On

Salesman told my husband & I that if we didn't use the 3 year extended warranty plan that we could get a full refund if we cancelled right before the 3 years was up. He told us we wouldn't be out any money if we didn't use it. This was the selling point for us. We forked over the $330 on a $1200 refrigerator. I just called & was told by Cathy at the customer service center that it had to be in the 1st year. The salesman NEVER told us that. He just said we had to keep the original receipt & call right before the 3 years ended. She didn't really care & hung up on me! Nice, right? That's the opposite of customer service! I was on the phone & got a buzzing sound which told me she disconnected or hung up. Either way I will never shop here again! Sears used to be my 1st choice for applaince shopping but now I will never shop here again!!!!! I was lied to by the salesman who talked about all the issues they were having with refigerator coils & other things, how expensive it was for repairs & how we wouldn't be out any money if we never used the warranty! Lies, lies, lies!!! I don't know who trains their salespeople but it's shady! You won't get another chance to steal my money!
View full review
Review
#400791 Review #400791 is a subjective opinion of poster.
Loss
$330
Tags
  • Consultative selling
Sears refuses to honor craftsman club advertised price
Sears refuses to honor craftsman club advertised price
Received an email from craftsman club on thursday reminding me that their sale ended saturday 4/13. The sale started on 4/7. I opened the email and clicked the link to website to view the sale items. On the site, there were probably 75-100 items on sale. I found a...
View full review
1 comment
Anonymous
#806502

Yep..In my area Sacramento the local Sears add offered a full size cross bed truck tool box for $125....All of the boxes in stock had been opened and the keys and mounting hardware removed....same at another store...The add expired and ...you guessed right.. All of the hardware was "located"....Done with Sears...I'll give my money to Lowes.

Review
#400443 Review #400443 is a subjective opinion of poster.
Product
Sears Website
Loss
$500
Tags
  • The Sale

Sears in Milwaukee, Wisconsin - Delivered wrong item, won't honor purchase

And another tale added to the shame that is Sears.com. I ordered a wood planer 20 days ago . . . a week later Sears attempts to deliver a saw. I refused that delivery. Called Sears customer service as shown on the delivery ticket. I may have saved the effort and just made up my own story to get me off the line - but was told that the item would be reordered and shipped, and delivery would be free (it was $114). I emailed Customerservice.com and asked that this all be verified, and was told to expect delivery within 10 days. Did not happen . . . emailed back as instructed . . and another polite response telling me the item was no longer available, and offering me a 10% discount on a similar item. Oh, and they would cut me a refund when they got their SAW back. No more business from me from Sears on-lying.
View full review
Review
#400376 Review #400376 is a subjective opinion of poster.
Service
Sears Delivery Service
Loss
$422
Tags
  • The Delivery

Bed ordered on sears.com sold by overstock but sears doesn't put order in for over 1 week!

Placed an order on sears.com for a california king mattress (from Sears) and a platform bed frame (sold by Overstock). Originally wanted to find a california king bed from Sears directly to save the hassle of having different shipping/delivery dates, but couldn't find anything in stock that would work in my space. I went ahead and placed my order on March 25/13, scheduled the mattress delivery for April 10 and specifically chose this bed frame because the description said "arrives by April 11" and that it was in stock. Received email confirmation of my order on March 26. The next time I hear anything is a full week later on April 2 with an email telling me my order is being processed. At this point I still thing everything is going to come together. Another email comes from sears on April 6 telling me my order (just the bed frame) has shipped out and the email serves as my packing slip. Note that all these emails are coming from "The Sears Team", at no time have I communicated with any marketplace seller- everything was being handled under the Sears umbrella. Yesterday was April 11 and also the date when I was told my bed frame would arrive by. Due to a separate issue, the mattress could not get delivered until today April 12 however it has now been delivered so that's fine. But the bed frame?! It's no where to be found - lost in transit somewhere! The mattress is useless without the frame and both items were required by a certain date, which is why they were ordered and the mattress scheduled for delivery to begin with. Customer service is useless, everyone is blaming each other, been on the phone back and forth between Sears and Overstock. Apparently because Overstock is a marketplace seller, Sears doesn't want to take any responsibility or attempt to resolve the problem. Sears is the one who sat on the order for over 1 week and by the time they sent it to process with Overstock, the bed was in limited stock and couldn't get shipped out so quick! If Sears offers this option to purchase from various sources all under one umbrella, they should stand behind it! I have even asked if they could send me a frame, any kind that's california king, on loan as a temporary solution until they can locate the bed I ordered and get it to me, but no one wants to do anything. I doubt I'll even get a helpful response on this site- the same scripted run around from useless call center puppets- but thought I'd spread the word about Sears' lack of responsibility- I will be staying away from now on! If there's someone in upper management with real power to actually fix this for me, my order number is 480429621
View full review
Review
#400299 Review #400299 is a subjective opinion of poster.
Service
Sears Delivery Service
Loss
$550

Sears, thinks, a 93 yr old, can wait 2 wks, for service

have three service contracts,since 1997 1. freezer, 2. refrigerator, 3.Range called for service, on refrigerator, had to wait 4, days for tech., then they have to wait 2 wk, to research parts, need, and then they, cannot say for sure all parts, will be available. they always say, they are sorry, but that does not keep, my milk, cold. i have a house full, of sears stuff. if i have to replace the refrigerator,SHOULD IT BE WITH A SEARS ???? i think not. if the product was my washing machine, i could get by, with the slow service, but it's, not, i still have to eat daily, the doctor told me so, after all, i am 93, yr's. old
View full review
Review
#400253 Review #400253 is a subjective opinion of poster.
Loss
$1200
Tags
  • Nutrition

Sears repair and customer service

purchased a double oven which was installed ONE year ago. As I began to have trouble with the still-almost-new oven, I called Sears repair service, as I had taken out a CONTRACT SERVICE AGREEMENT with them on the oven. NOT only did they have no record of it, I had to dig into my VISA bills from one year ago to prove to them that I did, in fact, have the agreement. ONE wk later after requesting service I was scheduled for an 8-5 appt. That means you wait all day long and wonder when they might appear. At 4pm I was contacted by the technician who took the details of the problem and told me I was to far away for him to come that day and repair it and that he would order the parts needed and then set up another repair service call for ONE WEEK later. AGAIN.....another waiting all day long for the repairman to appear. Finally, once again, at 4pm I called only to discover the repairman was calling the wrong phone number and would not arrive that day. ANOTHER repair appt was made for ONE WEEK later, where I was given the schedule of "anytime between 8 until 5pm." I bought all my appliances from Sears for a new kitchen, took out the service agreement contracts, and this is the customer service I get. I hope to be able to warn off ALL future customers!
View full review
Review
#400191 Review #400191 is a subjective opinion of poster.
Service
Sears Repair
Loss
$300
With Official Company Response

Sears.com screwed me over!!!

I was doing a little last minute online shopping for my 1 year old and my 3 year old. We are moving soon, and I realized they needed Summer clothes. I don't have time to really go anywhere due to all the packing I'm getting done. I looked on a few different sites, and I didn't see much on sale. I went to Sears and saw a bunch of nice stuff on sale! I ended up paying $66 including shipping. I was happy because I got a good amount of items. Well after 4 days of of STILL processing, I order some things from Walmart. They were shipped the same day! My Sears items were still processing. I sent email after email and got the same reply back... "You should recieve your package by the 19th!" Originally, it was supposed to be there the 9th. I won't be here the 19th! So I called and the man I talked to was nice. His English wasn't great, but I could somewhat make up his words. I told him the situation an he said that he will make sure my items were shipped in 24 hours and my shipping charge was refunded. I was pleased with it. So I got off and a few hours later, got an email saying that my order has been canceled and my money will be refunded via CHECK! I was NOT happy. I didn't want to cancel it, I just wanted my stuff! I call the number, and a really rude lady picked up. Could NOT understand her at all! I told her the situation and that I want my items now. She of course, apologized and said that my money will be refunded on my card (didn't say when) so she said that I can reorder with her and she will add some addition price cuts. So I did. She wanted the card info, I gave it to her (thinking that the money was refunded, because there wouldn't have been enough if it wasn't) and it didn't go through. So I asked "when will my money be on my card?" She said it will take 7-14 business days. I am mad at this point. She then had the nerve to ask of I wanted to use a different card. Uhh, NO! I feel like in being robbed! She eventually hung up after I asked a simple question (forgot what I asked, I was so mad after this.) I call back, and another rude lady answers and directs me to a man who SPEAKS ENGLISH! I told him the situation and he pulled everything up and said my money will be sent through a check. I won't be here for that and I don't want my money floating around like that. I asked if he can credit it to my card. He said he has to fax over the info to someone and I should hear from them within 48 hours. Whatever, as long as I get my money back. Haven't heard yet, it's been a day. Don't ever shop on Sears.com, they are the biggest group of unprofessional idiots. They better hope I get my money soon.
View full review
3 comments
SearsCares
Sears Response
#636328

Dear Anonymous,

Hi, my name is Trent and I'm with the Sears Cares Team. Please accept our apologies for the trouble you have been having receiving your refund. Please be assured that we value your business and would like the opportunity to assist you any way we can to make sure your issue is resolved as quickly as possible. At your earliest convenience, please send the following information – contact #, screen name (Anonymous399922), phone # used at time of purchase to smadvisor@searshc.com. Again we apologize for any inconvenience we have caused. We appreciate your feedback look forward to speaking with you.

Thank you,

Trent A.

Social Media Moderator

Sears Social Media Support

nikalseyn
#636315

Sorry you had problems, but perhaps your problem will enlighten others as to the hazards of buying anything at Sears---now a part of KMart, another terribly inefficient company.

adriahhhh
#636199

That is terrible! Hope you get your money soon!

View more comments (2)
Review
#399922 Review #399922 is a subjective opinion of poster.
Loss
$66
With Official Company Response

Sears in Kearney, Nebraska - Very Poor Customer Service

We purchased a brand new snow blower. We got it home (100 miles from Sears) and it wouldn't run. We took it back to Sears (200 miles round trip) for repair. Sears said it would be repaired so we drove to get it (200 miles round trip) and it wasn't done as promised. We had to return to get it (another 200 miles round trip) and the motor was replaced under warranty. We contacted Sears about a the repeated trips. They offered us a $50 gift card (600 miles in a pickup that gets 10 miles to gallon with $3.89 gas..you do the math) They emailed me the gift card, but I was unable to open the email. I have contacted them daily since March 9th about replacing the card and they will not return my calls or replace the gift card. I have been calling the "Blue Ribbon Service Center"...wow is that grossly misnamed! What do I do?
View full review
2 comments
SearsCares
Sears Response
#636681

Dear Ckhusted,

My name is Brian and I am part of the Sears Social Media Escalations team. We are truly sorry to hear of all the trouble you have encountered with your new snow blower purchase. We can certainly understand how upsetting this whole situation has become for you at this point. We would to ensure that this information is passed along to your Blue Ribbon case manager for their immediate attention. If you could please send the following information – contact #, screen name (Ckhusted), phone # used at time of purchase, case number, and case manager name to smadvisor@searshc.com. We do look forward to speaking with you soon!

Thank you,

Brian S.

Social Media Moderator

Sears Social Media Support

ckhusted
#636719
@Sears Response

Brian:

Thank you for your reply. My information has already been passed on to the "Blue Ribbon" case management team at the email address listed above. I have replied to 4 emails sent to me from the email address listed above. I have decided that when things are handled priveately with Sears, nothing gets done. So, in hopes to resolve this, I would prefer to keep all communications with the "Blue Ribbon" team public. I am in hopes this will cause you step up your game.

In the beginning, I felt that $50 was fair compensation for the hassle. However, with the repeated phone calls, postings on social media sites and emails I no longer feel this is the case. I, too, am in the customer service industry. I would be mortified if one of my customers had been through what I have endured with Sears. The sad part is I have read too many postings to count that detail the exact same problems I have had with the "Blue ribbon" service.

My case # is 1276252, you should be able to find all of my info by that case #. I have been calling and leaving messages for Tina and Leanna in Customer Service. When they do return my calls, it is only to tell me the Corporate office is causing the problem, however they won't provide me with the Corporate office #. When I ask to speak with their supervisor, Tina told me she is the supervisor and there is no one over her? I can't imagine she writes her own paycheck.

I have been dealing with the issue of getting a gift card since Feb 21.

Thanks

Kari Husted

View more comments (1)
Review
#399868 Review #399868 is a subjective opinion of poster.
Service
Sears Repair
Loss
$330
Tags
  • The Card
With Official Company Response
Simply put, Sears charged my card Twice! Unfortunate for me, everyone that I spoke with could not see the transaction and asked me absurd questions like, "Did you buy the same things twice?" If that were the case, then I would not have wasted all morning on the phone...
View full review
2 comments
Anonymous
#749399

I certainlyj hope that you covered your account numbers with a pen or a sharpie. Seems to me that alot of monies and merchandise has been missing on a refular basis from what i have been reading on the last three hundred or so complaints on this website.

Buyer beware.

Someone is getting rich from all the double charges and lost orders. :?

View more comments
Review
#399621 Review #399621 is a subjective opinion of poster.
Loss
$104
Tags
  • Sentence