Filter by rating
filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
With Official Company Response
So we ordered a washer & dryer from Sears. Needed to convert the dryer to LP gas. Ordered the kit too. Went and picked them up. Hubby got washer hooked up. Found out they sent the wrong conversion kit. Sears ordered the correct one. This time we got the right part with...
View full review
1 comment
SearsCares
Sears Response
#452256

Dear Anonymous,

We are truly sorry for all the frustrations surrounding the conversion of your dryer. After reading the ordeal you have been through it is very understandable why you would be discouraged. My name is Stephanie L. and I am with the Sears Social Media Escalations team. We would like the opportunity to speak with you and look further into what has happened. At your convenience, please contact our office via email at smsupport@searshc.com so you don’t have to continue to be frustrated by this. In the email, please provide a contact phone number and the number your dryer was purchased under and we will call you directly. Also, in your email, please provide the screen name “ Anonymous / 305241 “ you used to post on this site, for reference to your issue, and we do look forward to talking to you soon.

Thank you,

Stephanie L.

Social Media Moderator

Sears Social Media Support

Review
#305241 Review #305241 is a subjective opinion of poster.
Sears stole from me. They drained my gift cards, charged my debit card and then promptly cancelled my order claiming they didn't have it in stock for local pick up. They have yet to refund me. Even though they said it would only take 3 days for a refund. It's past 3...
View full review
1 comment
Anonymous
#450098

Stores don't always have stuff that you order online for local pick up. Like for instance someone had ordered something and by the time the order had printed stickers we had already sold the last one of that item in store since local pickup usually fills orders from the floor.

I also once had the register tell me we had 10 of something and i searched the stock room and floor for it and it wasn't in the store. As to why they haven't refunded your money yet I don't know.

Review
#305199 Review #305199 is a subjective opinion of poster.
With Official Company Response
-- This is an email I sent off to another department at Sears. Hopefully they will have a competent employee who understands customer service. I sent it yesterday and still no response. I will never give that place another dime. I am sick of fighting them for my $250. ...
View full review
10 comments
Anonymous
#450012

Searscustomernomore, I'm not from Livingston, NJ. Maybe they just assign random cities?

View more comments
Review
#304820 Review #304820 is a subjective opinion of poster.
Product
Sears Coupon
With Official Company Response
I didn't really buy anything but my parents had. My family recently purchased a dishwasher that was broken. Sears delivered it to our house and the door of the dishwasher would not stay in place. My parents furiously had to call the store manager and everything. What...
View full review
1 comment
SearsCares
Sears Response
#449646

Hi SearsIsSomeBULL,

My name is Scott and I'm part of the Sears Cares Social Media Support team. After reading you post here, we wanted to reach out to you. Please accept our sincere apologies for the inconvenience and aggravation surrounding your parents' dishwasher installation. After such an unpleasant experience, there's no question why you and your family would be concerned. We'd like to help address those concerns and get to the bottom of this. At your convenience please contact our office via email at smsupport@searshc.com and a dedicated case manager will contact you directly. In the email, please provide a contact phone number and the phone number the dishwasher was purchased under (if different than the contact phone number) and we will call you directly. Also, in your email, please provide your screen name (SearsIsSomeBULL) you used to post on this site, for reference to your issue. We do look forward to speaking with you soon.

Thank you,

Scott J.

Sears Cares Social Media Support Team

Review
#304814 Review #304814 is a subjective opinion of poster.
With Official Company Response

Sears has ripped me off on a lawn mower purchase!

Well, I purchased a lawn mower last May. It is under warranty until May of 2013. 2nd use it would not start. They said oh i was using old gas. NOT. But I empty go get new gas, won't start. Sears has been here twice at $99.00 a pop. the carburater is no good because of old gas. The first guy made an adjustment and it fired right up. All he did. So now same problem. Luis came yesterday, still the carburater. It is my fault because of old gas so he says. The gas has been changed at least 5 times or more. He said because I didn't use the gas within 30 days. I said, well it was only 2 weeks old when I called repair, and it takes you 2 weeks to show up so now it is 30 days old. He says I ruined the carburator. I was going to get a Sears rototiller. Not anymore. I have to purchase a new carburator and put it in myself. Such BS!!! 2 start pull or key guarantee. NOTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!! I am more than a bit mad! And out a lot of extra money!
View full review
1 comment
SearsCares
Sears Response
#449631

Hello there,

My name is Scott and I represent the Sears Cares Social Media Support Team. Our team happened upon your post here and we wanted to establish contact with you. We apologize your lawn mower has let you down and is causing some frustration and trouble. With the height of lawn and garden season rapidly approaching, this is definitely a concern. We'd like to look into this. At your convenience please contact our office via email at smsupport@searshc.com and a dedicated case manager will contact you directly. In the email, please provide a contact phone number and the phone number the (item) was purchased under (if different than the contact phone number) and we will call you directly. Also, in your email, please provide your post number (304813) created by your post on this site, for reference to your issue. We do look forward to speaking with you soon.

Thank you,

Scott J.

Sears Cares Social Media Support Team

Review
#304813 Review #304813 is a subjective opinion of poster.
Service
Sears Repair

Sears in Miami, Florida - Buyer beware

Sears not only attempted to deliver a defective special order frig, but then they refused to waive fees for delivery while awaiting a replacement although they were running free delivery specials! When I contacted customer service they instead offered me a $75 gift card. I advised I did not want a gift card and I asked to speak to the supervisor. The supervisor then offered me a $50 gift card. Talk about a slap in the face! Not only does Sears not stand by their product, but they do not value their customer. There are plenty of competitors to do business with. Adios sears!
View full review
1 comment
SearsCares
#447352

Dear Jedigal007,

I have just read your post and would like to apologize for the ordeal surrounding the delivery of your refrigerator. Anticipating the arrival of a newly custom appliance only to find out it has to be returned due to damage can be disappointing. My name is Stephanie L. and I am with the Sears Social Media Support Escalations team. We are a single point of contact for escalated issues and I would like one of our dedicated case managers to contact you and go over the options we have to assist. At your convenience, please contact our office via email at smsupport@searshc.com so you don’t have to continue to be frustrated by this. In the email, please provide a contact phone number and the phone number the refrigerator was purchased under (if different than the contact phone number) and we will call you directly. Also, in your email, please provide the screen name Jedigal007 for reference to your issue, and we do look forward to talking to you soon.

Thank you,

Stephanie L.

Social Media Moderator

Sears Social Media Support

Review
#303730 Review #303730 is a subjective opinion of poster.
Loss
$1300
With Official Company Response
I HAVE RECEIVED NOTHING BUT HORRIBLE CUSTOMER SERVICE! The repairman came out to my house and looked at my washer and told me he needed to order a part that he did not have on his truck. After I was misled to believe the part for my washer was in stock and would...
View full review
1 comment
SearsCares
Sears Response
#445803

Anonymous 303270,

Please accept our apologies for the delayed response.

I came across your post today and I am very alarmed about what I have read. My name is Zenaida and I am part of the Sears Social Media Escalations Team. I am so sorry you feel you were misled about when the part would arrive and the double charge on your credit card. I know it is not easy to run a household without a fully functional washing machine. I would like to get you in contact with one of our knowledgeable case managers.

At your convenience, please contact our office via email at smsupport@searshc.com so you don’t have to continue to be frustrated by this. In the email, please provide a contact phone number and the phone number your washer was purchased under (if different than the contact phone number) and we will call you directly. Also, in your email, please provide the code associated with your post (303270), for reference to your issue. We truly value your business and look forward to talking to you soon.

Thank you,

Zenaida M.

Social Media Moderator

Sears Social Media Support

Review
#303270 Review #303270 is a subjective opinion of poster.
Service
Sears Repair
Loss
$328
With Official Company Response
E Mail from Sears about my complaint.>> Thank you for contacting Sears Holdings Corporation Executive Offices> and allowing us the opportunity to address your concern regarding your> recent experience. We sincerely apologize for the inconvenience you> have experienced...
View full review
3 comments
Anonymous
#449605

Upon review this complainer failed to inform anyone that the case was closed due to the issue being corrected. DUH!

View more comments
Review
#302920 Review #302920 is a subjective opinion of poster.
Service
Sears Repair
Loss
$250
With Official Company Response

Update by user May 18, 2015

This is an update to my experience with the maintenance warranty company noted in a previous update. Although this maintenance warranty does replace appliances that are not repairable, I would warn you on the contractors they send out to your home. I have found some t...

View full review
42 comments
Anonymous
#1063388

Why would anyone be surprised by Sears' horrible customer service, they obviously have fallen to one of the worse companies in America.

View more comments
Review
#302638 Review #302638 is a subjective opinion of poster.
Service
Sears Cleaning Service
Loss
$5000
With Official Company Response
This is the poorest designed piece of power equipment I have owned in my life. It clogs with DRY leaves. Guaranteed to clog with wet ones.. The bag fills instantly; it's very hard to crank. The hose attachment clogs if you look at wrong. NO POWER! NO POWER! NO...
View full review
2 comments
SearsCares
Sears Response
#444918

Hi Pissedconsumer007x,

My name is Scott and I represent the Sears Care social media customer relations team. We're terribly sorry to learn you're not happy with the performance of your lawn vacuum. After a major purchase such as this, we know how disappointing this must be. Beyond stellar customer service, Sears also strives to maintain absolute customer product satisfaction. It's apparent you've been let down and we'd like to help address your concerns. At your convenience please contact our office via email at smsupport@searshc.com and a dedicated case manager will contact you directly. In the email, please provide a contact phone number and the phone number the lawn vacuum was purchased under (if different than the contact phone number) and we will call you directly. Also, in your email, please provide your screen name (Pissedconsumer007x) you used to post on this site, for reference to your issue. We do look forward to speaking with you soon.

Thank you,

Scott J.

Sears Cares Senior Case Manager

View more comments
Review
#302436 Review #302436 is a subjective opinion of poster.